کفپوش های صنعتی اصفهان

کفپوش های صنعتی اصفهان

کفپوش های صنعتی اصفهان

کفپوش های صنعتی اصفهان

اپوکسی در مصارف نظامی و فضایی

اپوکسی مصارف نظامی و فضایی

محموله های سیستم های پرتاب فضایی فعلی، به عنوان مثال. راکت‌ها به دلیل محدودیت‌های آیرودینامیکی، وزن و هزینه به اندازه کوچک محدود می‌شوند. ساختارهای قابل استقرار امکان پیکربندی تا شده یا ذخیره شده را در حین پرتاب و استقرار در محل ماموریت فراهم می کنند.

Epoxy Resins with Reduced Viscoelastic Relaxation

The payloads of current space launch systems, e.g. rockets, are constrained to a small size due to aerodynamic, weight, and cost limitations. Deployable structures allow for a folded or stowed configuration during launch and deployment at the mission location

کامپوزیت های پلیمری هم کاهش وزن بالایی را نسبت به ساختار فلزی فعلی نشان داده اند و هم مقاومت های مکانیکی خاص را به طور کلی بهبود بخشیده اند. با این حال، یکی از مسائلی که در کامپوزیت های پلیمری قابل استقرار وجود دارد، کاهش تنش ماتریس پلیمری در پیکربندی انبار شده است.

در این مطالعه، طیف وسیعی از فرمول‌های اپوکسی مختلف به عنوان رزین‌های ماتریس بالقوه برای کامپوزیت‌های قابل استقرار ارزیابی شدند. پیش‌بینی می‌شود که یک رزین اپوکسی چند منظوره جدید با یک افزودنی تقویت‌کننده در مقایسه با ماتریس اپوکسی هوافضا پیشرفته، پس از یک سال 70 درصد کاهش استرس کمتری را نشان دهد.

پایگاه خبری و تحلیلی انتخاب : اگر کفپوش اپوکسی را به شکل لولینگ اجرا کنیم شاهد این خواهیم بود سطحی یک دست و شفاف داریم که کیفیت آن به نوع رزین مورد استفاده در آن بر می گردد.

قدرت چسبندگی رابط رزین آل/اپوکسی در محدوده وسیعی از نرخ بارگذاری

این مطالعه استحکام چسب سطحی بین آلیاژ آلومینیوم و رزین اپوکسی (رزین Al/epoxy) را در طیف وسیعی از نرخ‌های کرنش (نرخ بارگذاری) ارزیابی کرد.

ما سه نوع آزمایش را با نرخ بارگذاری متفاوت انجام دادیم، به عنوان مثال، یک آزمایش کششی شبه استاتیک برای محدوده نرخ بارگذاری پایین‌تر، یک نوار شکاف هاپکینسون (SHB) برای محدوده سرعت بارگذاری متوسط، و تست چسبندگی شوک لیزری (LaSAT) برای محدوده نرخ بارگذاری بالاتر LaSAT یک تست منحصر به فرد برای ارزیابی چسبندگی است، زیرا از موج ضربه ای ناشی از لیزر برای شکستگی سطحی استفاده می شود.

به موازات آن، روش اجزای محدود (FEM) به منظور محاسبه توزیع تنش در فصل مشترک در طول LaSAT انجام می‌شود. در نتیجه، مشخص شد که رابط بین آلیاژ آلومینیوم و رابط رزین اپوکسی وابستگی قابل توجهی به نرخ بارگذاری قدرت چسبندگی نشان می‌دهد و این تمایل بسیار شبیه به مواد اپوکسی حجیم است.

Adhesion Strength of Al/Epoxy Resin Interface over a Wide Range of Loading Rates

EJOT UK یک راه حل نوآورانه لنگر بتنی LIEBIG را برای بخش کلیدی زیرساخت ایمنی حیاتی مورد استفاده در تعمیر و نگهداری زیردریایی های نیروی دریایی سلطنتی در دوونپورت رویال داکیارد ارائه کرده است.

پروژه در تاسیسات بین‌المللی بابکاک در HMNB Devonport - بزرگترین پایگاه دریایی در اروپای غربی - شامل جایگزینی لنگرهای خورده‌شده بود که یک آویز بزرگ چدنی را به سمت اسکله محکم می‌کرد. این آویزها اتصال ایمن پیشانی نیروی دریایی - یک ساختار ارتباطی بین دیواره اسکله و کشتی - را امکان پذیر می کند که شیلنگ ها و لوله های فشار بالا مورد استفاده برای آزمایش سیستم های پیشران کشتی ها در اسکله را در خود جای می دهد.

The dock is part of the extensive infrastructure at Devonport which has been supporting the Royal Navy since 1691. Spread over more than 650 acres, the dockyard has 15 dry docks, four miles of waterfront, 25 tidal berths and five basins. Its vast scale makes it a major part of Plymouth’s economy, employing 5500 people, directly supporting 400 local firms and representing 10% of the city’s income.

اسکله بخشی از زیرساخت های گسترده در دوونپورت است که از سال 1691 از نیروی دریایی سلطنتی پشتیبانی می کند. این اسکله با وسعت بیش از 650 هکتار، دارای 15 اسکله خشک، چهار مایل اسکله، 25 اسکله جزر و مد و پنج حوضه مقیاس وسیع آن، آن را به بخش عمده ای از اقتصاد پلیموث تبدیل می کند، با استخدام 5500 نفر، به طور مستقیم از 400 شرکت محلی حمایت می کند و 10٪ از درآمد شهر را تشکیل می دهد.

Anchoring expertise provides bespoke solution for seismic marine application

آویز ابرویی که نیاز به بازسازی دارد در یک اسکله خشک قرار دارد که برای تعمیر و نگهداری و تعمیر ناوگان زیردریایی نیروی دریایی HM، از جمله زیردریایی‌های ترافالگار و ونگارد کلاس هسته‌ای آن استفاده می‌شود. هر هشت لنگر موجود آویز که در عمق تعبیه شده تا 550 میلی متر نصب شده بودند، در اثر قرار گرفتن در معرض طولانی مدت در شرایط جوی خورده شده بودند، اما فرآیند جایگزینی آنها مجبور بود تعدادی از پیچیدگی ها را طی کند.

منبع :انجمن علمی رنگ و رزین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد